CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 13, 2009

My Bucket List...

ini adalh senarai pe yg aku nk wat dlm idup aku...huhuhu...

1- aku nk hbskn kelas driving aku


2- aku nk cri keje yg aku mnt sgt...cikgu ler...then aku nk kumpul duit pstu nk beli ape yg aku nk..tnpe menyushkn org lain...pnt ler asik depend kat org jer


3- beli kete dgn mggunakan duit aku sndri..kete idaman aku kalo aku kaya ialah...HARRIER..melampau kan

4- dpt membuat sesuatu kptusan tnpe org lain nk tegah aku

5- aku nk menyumbgkn sstu kat umah mak ayah..atleast de la smthg tuk aku bg kt diaorg

6- beli kasut bru,handbag,baju...dgn kata lain..SHOPPING

7- g melancong dgn kwn2 or sorg2 if xde org nk tmn..hahaha....sian x aku...

8- g tgk movie

9- hmm...ape lgi ek...cam idup aku ni enjoy jer...hahaha..xdela aku cume x sbr nk kuar dri kepompong..huhuhu....

hope pe yg aku nk wat n hajati dptla ditunaikn...insyallah...
sbnrye dh pnt r asik nk bergntung hrp dgn org jer
pnt sgt....
bile aku leh kuar dri bnd ni sume
BILERRRRRRRRRRRRR.............

0 comments: